tisdag 4 november 2014

Det händer grejer

Knappt en vecka efter HSS undersökningen fick vi ett datum för operation. Det blir i slutet på november.

Igår var jag och träffade sköterska och läkare och lämnade lite prover. Det känns skönt att vi har börjat reda i allt och att processen går framåt. Förhoppningvis vet vi efter operationen vilken "åtgärd" vi ska göra dvs IVF eller bara extra hormoner (såsom provera och pregotime).

All personal var upplysande och jag fick reda på alla mina frågor. Operationen blir genom narkos och jag har aldrig blivit sövd förut, vilket känns lite pirrigt... För att inte tala om hur stackars musen kommer känna sig. Jag är väldigt smärtkänslig och begärde allt smärtstillande som gick att få...

Så nu om tre veckor väntar vi på nästa steg i denna väntan....


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar