lördag 27 juni 2015

Drömmen sprack med en mening

 "Ledsen men vi kan inte se ett hjärtljud"... Igår var vi på ett ultraljud igen, embryot hade krympt och inget hjärtljud då heller.

6 veckor tidigare hade vi äntligen plussat. Vi trodde inte att det var sant!!! Att vi kunde bli gravida, att detta lyckades 

Jag hann berätta för alltför många och vi hann suga på karamellen tills vi åkte in på VUL (vaginalt ultraljud)

Om missfallet inte kommit igång på onsdag kommer vi ha en planerad abort/missfall (vet inte om det finns något ord för det).

Har väl den senaste veckan känt det på mig, symtomer har avtagit och att inte se hjärtat bådar inte gott efter allt jag läst på om detta. Så nu försöker vi smälta in allt och leva på hoppet eftersom vi faktiskt haft ägglossning och fått ha känslan av att vara gravida om än för en liten stund.

Jag sörjer och gråter om vart annat men vet att den här gången var det inte meningen för oss att bli föräldrar. Det var helt enkelt för otroligt för att vara sant. Jag har verkligen bävat för att få missfall för vi som håller på med behandlingar är det eller känns det som missfall är något som ingår i paketet för våra behandlingar.

Den här sommaren är skit.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar